قراردادهای جدید خودرویی به كجا رسید؟

قراردادهای جدید خودرویی به كجا رسید؟ بازسازی خانه قراردادهای جدید خودرویی به كجا رسید؟


به گزارش بازسازی خانه به نقل از خبر آنلاین، با این حال دیدگاه ها، اما معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد می باشد كه همه قراردادهای پسابرجامی در زمینه خودرو در حال اجرا می باشد. به قول منصور معظمی، قرارداد پژو با ایران خودرو در حال اجرا بوده و هم اكنون مشتریان از محصولات آن استفاده می نمایند. رییس سازمان گسترش و نوسازی ایران متذكر می شود: تعداد تولید خودروهای پژو ۲۰۰۸ تابحال ۱۵۰۰ دستگاه بوده است و خط تولید این خودرو متوقف نیست. معظمی در عین حال از تاخیر دو ماهه در عرضه پیش فروش این خودروها خبر می دهد و می گوید: هم اكنون خودروهای قرارداد آذر به متقاضیان عرضه می گردد. وی درباره قرارداد سیتروئین و سایپا هم توضیح می دهد: كار اجرایی آن قرارداد شروع شده و در ۳ ماهه دوم سال آینده وارد مدار تولید و بازار می گردد. قراردادهای فولكس واگن با ماموت و هیوندای با كرمان خودرو هم در جریان است. معظمی در مورد آخرین وضعیت قرارداد رنو و ایدرو هم متذكر می شود: در حال تغییر و تحولات هستیم. رنو برای اجرای تعهدات خود در این قراداد آماده بوده است، اما ایران به علت برخی مشكلات نتوانست به تعهدات خود عمل كند و خوشبختانه با دستور اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت این كار انجام شده است و در حال تشكیل شركت هستیم. انتظار معجزه نداشته باشید در این میان، جان كریستف كمار، قائم مقام گروه پژوسیتروئن معتقد می باشد كه نمی توان برای موفقیت زودهنگام این قراردادها انتظار معجزه داشت. وی در یك نشست خبری با ذكر این نكته كه ما این جا هستیم تا به اهداف برسیم، تصریح می كند: همه چیز آن طور كه پیش بینی كرده بودیم، پیش نرفت. جریان تامین مالی در نظام بانكی مشكل است و ارتباطات بانكی بین ایران و كشورهای خارجی هنوز مشكل جدی است. كمار با اشاره به این كه نرخ ارز به سرعت در حال بالا رفتن است و ما نمی توانیم كاری انجام دهیم، متذكر می شود: به صورت طبیعی قیمت محصولات ما متاثر از افزایش نرخ ارز خواهد بود. عضو هیات مدیره گروه PSA با بیان این كه بهترین و پرسودترین روش برای ما داخلی سازی است، اما زیرساخت های ایران، مسایل گمركی و نوسانات نرخ ارز ما را از این هدف دور ساخته است، می افزاید: هم اكنون داخلی سازی ۲۰۰۸ بیش از ۲۰ درصد است. داخلی سازی در تولید ۳۰۱ به بیش از ۶۰ درصد می رسد و به دنبال آن به علت وجود قطعات مشترك بین ۲۰۰۸ و ۳۰۱ داخلی سازی ۲۰۰۸ به بیش از ۵۰ درصد می رسد. كمار با اشاره به این كه برند پژو در ایران هنوز در جایگاه اول است، می گوید: درست است كه رنو رقیب است، اما ما از این رقابت ترسی نداریم و نمی جنگیم كسی را از بازار حذف نماییم. قائم مقام گروه پژوسیتروئن می افزاید: از زمان اجرای برجام بزرگ ترین سرمایه گذار در حوزه خودرو هستیم. پس از ۱۸ ماه خودروی ۲۰۰۸ را وارد بازار كردیم و C3 در سایپا كاشان به تولید می رسد. او با اشاره به این كه با ۷۶ قطعه ساز قرارداد همكاری امضا كردیم، تصریح می كند: پژو ۲۰۰۸ نخستین محصول همكاری با ایران خودرو وارد بازار شده و می توان گفت همه استانداردهای روز دنیا را دارد و در بازارهای بین المللی هم با استقبال بسیاری روبه رو است. كمار در پایخ به سوالی در خصوص اینكه آیا برنامه ای برای نظارت بر محصولات پیشین پژو در ایران ندارید؟ متذكر می شود: محصولاتی مانند پژو۲۰۶ بسیار قدیمی است و مستهلك شدند؛ باآنكه قیمتشان رقابتی است، اما در كوتاه مدت نمی توان جایگزینی با این قیمت برای آن معرفی نمود. قائم مقام گروه پژوسیتروئن همینطور درباره استانداردهای ۸۵ گانه ایران عنوان می كند: استانداردهای ۸۵گانه برای محصولات ما سخت نیست، زیرا ما تمامی این استانداردها را پاس خواهیم كرد، اما برای ایران كم دشوار خواهد بود كه این استانداردها را رعایت كند. 35225

1396/11/30
13:54:39
5.0 / 5
161
تگهای خبر: بانك , تولید , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان