مدیرعامل سازمان بنادر خبر داد:

قرارداد ۹ و نیم میلیون یورویی ساخت ۴ فروند شناور، تحویل طی ۱۵ماه

قرارداد ۹ و نیم میلیون یورویی ساخت ۴ فروند شناور، تحویل طی ۱۵ماه بازسازی خانه: معاون وزیر راه و شهرسازی ارزش قرارداد با وزارت دفاع برای ساخت ۴ فروند شناور عملیاتی این سازمان را ۹.۵ میلیون یورو اعلام نمود و اظهار داشت: این رقم از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر تامین می شود.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، محمد راستاد در مراسم امضای تفاهم نامه واگذاری ساخت ۴ فروند شناور عملیاتی مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی به سازمان صنایع دریایی اظهار داشت: امروز شاهد امضای تفاهم نامه ساخت شناورهای عملیاتی سازمان بنادر و دریانوردی از جانب سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع هستیم كه شامل شناورهای یدك كش، جمع آوری آلاینده های نفتی، جستجو و نجات دریایی و انتقال افسران كنترل ایمنی كشتی ها است.
وی اضافه كرد: در مرحله اول از این تفاهم نامه ۴ شناور شامل دو شناور جستجو و نجات دریایی و دو شناور انتقال افسران كنترل ایمنی كشتی ها ایجاد می شود كه ارزش كل این تفاهم نامه ۹.۵ میلیون یورو بوده و سازمان صنایع دریایی این ۴ فروند شناور را در ۱۵ ماه خواهد ساخت.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینكه داشتن ناوگان عملیاتی شامل ناوگان های امداد و نجات و جستجوی دریایی و انتقال افسران كنترل ایمنی كشتی ها جزء ناوگان لازم سازمان بنادر است، اظهار داشت: هم اكنون سازمان بنادر به توسعه این ناوگان می اندیشد و در آینده نزدیك دو فروند شناور امداد و نجات به طول ۱۹.۳ متر، عرض ۵ متر و آبخور ۱.۵ متر با سرعت ۴۰ نات (گره دریایی) با اعتبار ۵.۱ میلیون یورو و ظرف ۱۵ ماه ساخته خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: همینطور دو فروند شناور انتقال افسران كنترل ایمنی كشتی ها به طول ۱۸.۲ متر، عرض ۴.۶ متر، آبخور ۱.۱ متر و با سرعت ۲۵ گره دریایی به ارزش ۴.۴ میلیون یورو ظرف ۱۵ ماه ساخته خواهد شد.
وی اضافه كرد: بنابراین، این ۴ فروند كه فاز اول قرارداد است، ظرف ۱۵ ماه ایجاد می شود.
راستاد خاطرنشان كرد: سازمان بنادر با استفاده از امكانات و تسهیلات خود از محل وجوه اداره شده تابحال ساخت ۱۰۹ فروند شناور ساخته شده و ۳۵ فروند شناور در حال ساخت را به ارزش ۲۵۶ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار كرده است.
وی با تاكید بر اینكه قرارداد امروز ۹.۵ میلیون یورو برای ساخت در مجموع ۴ فروند شناور است، اظهار داشت: سازمان بنادر سالانه برای تعمیر اساسی ۵۰ فروند شناور اختصاصی ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه می كند.

1397/11/14
14:38:57
5.0 / 5
4713
تگهای خبر: بنادر , تسهیلات , توسعه , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان