معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

1200 كیلومتر آزادراه در كشور در دست راه اندازی است

1200 كیلومتر آزادراه در كشور در دست راه اندازی است معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه های کشور از ساخت یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور اطلاع داد.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، خیرالله خادمی عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های راهسازی خمین در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور در دست ساخت است، که اتمام هشت به طول ۶۵۱ کیلومتر در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
وی اضافه کرد: بهره برداری از یک هزار و ۸۷۰ کیلومتر از این طرح ها تا آخر فصل تابستان سال آینده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و هفت هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه هم در کشور در حال ساخت است.
خادمی ضمن اشاره به اجرای سه هزار و ۴۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در کشور، بیان نمود: ۹ پروژه ریلی در اولویت است و تلاش می شود یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر از این مسیر امسال و هم سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد، که با بهره برداری از این پروژه ریلی، سه استان کشور در این راه ریلی قرار خواهند گرفت.
وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۱۰ کیلومتر از مسیر خمین به سمت الیگودرز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا آخر سال جاری و در غیر این صورت در بهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


منبع:

1399/10/05
00:54:51
5.0 / 5
1402
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان