در اسفندماه انجام شد؛

ثبت ۲۶۵ مورد شكایت از ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی

ثبت ۲۶۵ مورد شكایت از ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی بازسازی خانه: سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت 225 فقره شکایت مسافران از شرکت های هوایپمایی داخلی و 40 شکایت مسافران از آژانس های فروش بلیت هواپیما در اسفند ماه سال قبل آگاهی داد.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، سازمان هواپیمایی کشوری جدول پایش شکایات مسافران از عملکرد شرکت های هواپیمایی و آژانس های فروش بلیت مربوط به اسفند سال ۹۹ را منتشر نمود.
بر اساس این گزارش، مجموعاً ۲۲۵ شکایت از شرکت های هواپیمایی و ۴۰ شکایت از آژانس ها و در مجموع ۲۶۵ فقره شکایت به ثبت رسیده است. این سازمان به ۲۵۱ فقره از شکایات معادل ۹۵ درصد آنها به شاکیان پاسخ داده است.
بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی، ایران ایر با ۵۱ شکایت، بیشترین میزان شکایات واصله از مسافران را داشته و قشم ایر با ۲۹ شکایت در رتبه بعدی قرار دارد.
کمترین میزان شکایات نیز به هواپیمایی پویا با «بدون ثبت شکایت» و شرکت هواپیمایی فلای پرشیا با یک فقره شکایت اختصاص دارد.
همچنین از نظر درصدی ایران ایر با اختصاص ۲۲ درصد کل شکایات واصله به این سازمان از مجموع کل شکایات، در رتبه اول پُرشکایت ترین شرکت های هواپیمایی داخلی در ماه گذشته قرار دارد.
در رتبه دوم نیز قشم ایر با ۱۲.۳ درصد پُرشکایت ترین ایرلاین داخلی در اسفند سال قبل بوده است.


منبع:

1400/01/15
23:50:45
5.0 / 5
1273
تگهای خبر: سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان