راه های روستایی باز می باشند

راه های روستایی باز می باشند بازسازی خانه: مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور راه های روستایی از بازگشایی همه راه های روستایی استان های زلزله زده اطلاع داد.



سیدحسین میرشفیع در گفت وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت راه های روستای مناطق زلزله زده اظهار نمود: هم اكنون كلیه راه های روستایی استان های محل وقوع زلزله باز است و زمین لرزه شب گذشته آسیبی به هیچ كدام از طریق های روستایی وارد نكرده است.
به گفته مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور راه های روستایی، تنها چند مورد ریزش سنگ در بعضی راه های كوهستانی گزارش شده بود كه با تلاش نیروهای اداره كل تعمیر و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهدرای و حمل و نقل جاده ای، این سنگ ها از محل تردد روستاییان برداشته شده است.
گفتنی است در پی زمین لرزه شب گذشته، برخی راه های اصلی استان های زلزله زده به خصوص كردستان كرمانشاه و ایلام چند مورد ریزش كوه گزارش شده بوده كه به قول عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تمامی راه های اصلی هم با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شده اند. تنها محور گردنه پاوه ـ مریوان باقی مانده كه این مسیر هم در حال پاكسازی بوده و به زودی بازگشایی خواهد شد.
همچنین استاندار كردستان بامداد امروز اعلام نمود: همه راه های روستایی این استان هم اكنون باز هستند.
 

1396/08/22
19:28:59
5.0 / 5
6083
تگهای خبر: روستا , زمین لرزه , حمل و نقل جاده ای , سازمان راهداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان