وزیر راه و شهرسازی تأكید كرد:

زیر ساخت های ریلی و حمل و نقل جاده ای در گیلان تقویت شود

زیر ساخت های ریلی و حمل و نقل جاده ای در گیلان تقویت شود به گزارش بازسازی خانه وزیر راه و شهرسازی با تاكید برلزوم همكاری بیشتر راه آهن و حمل و نقل جاده ای، اظهار داشت: زیرساخت های این دو بخش در استان گیلان برای جابه جایی بار و مسافر تقویت شود.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، محمد اسلامی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای فنی كه در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار گردید با اشاره به افتتاح خط راه آهن قزوین - رشت، اظهار داشت: پروژه ریلی رشت ـ قزوین در حال پیشرفت است و حداكثر تا آخر بهمن ماه شركت ساخت و توسعه زیربنایی كشور مكلف بوده آنرا تكمیل كند.
اسلامی با تاكید بر اینكه رسیدن به هدف نهایی شبكه ریلی در گیلان مستلزم اتصال این خط ریلی به بنادر آستارا و انزلی است، اظهاركرد: با راه اندازی شبكه ریلی و اتصال آن به شهرهای آستارا و انزلی علاوه بر كاهش هزینه های جاری، سرعت انتقال ناوگان باربری هم افزایش می یابد.
وزیر راه و شهرسازی بر لزوم همكاری بیشتر راه آهن و حمل و نقل جاده ای در تقویت جابه جایی بار و مسافر تأكیدكرد و اضافه كرد: راه آهن و راهداری و حمل و نقل جاده ای باید زیرساخت های باقیمانده در استان گیلان را تكمیل كنند.
اهمیت اتصال شبكه ریلی به منطقه آزاد كاسپین
وی با اشاره به اینكه اتصال شبكه ریلی به منطقه آزاد كاسپین بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و بیان كرد: سرعت جابه جایی و انتقال بار در استان گیلان با استفاده از منطقه آزاد و بندر كاسپین بسیار حائز اهمیت می باشد و اتصال شبكه ریلی به شبكه حمل و نقل دریایی می تواند در افزایش مراودات همه جانبه با سایر كشورها مؤثر باشد.
اسلامی در ادامه با اشاره به هشت كیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین - رشت، اظهار داشت: در تلاش هستیم ۲ محور ورودی و خروجی باقیمانده این آزاد راه در كوتاه ترین زمان تكمیل شود.
وزیر راه و شهرسازی طرح راه اندازی گیل پارك در گیلان را الگویی مناسب و مؤثر در افزایش ایمنی راه های كشور برشمرد و افزود: راه اندازی گیل پارك ها در سطح راه های برون شهری كشور می تواند علاوه بر افزایش خدمات رفاهی به مسافران و رانندگان در ایمنی سفر هم بسیار موثر باشد.
وی با اشاره به افتتاح خط راه آهن قزوین- رشت، خاطرنشان كرد: عملیات اجرایی برای افتتاح این خط ریلی در حال پیشرفت بوده و انتظار می رود در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا این خط افتتاح شود.
اسلامی با تاكید بر رعایت زمانبندی مناسب برای افتتاح پروژه ریلی قزوین- رشت، افزود: محور قزوین - رشت باید به سرعت در ناوگان باری قرار گیرد. این محور در زمینه انتقال كالا نقش اساسی داشته و تكمیل راه آهن قزوین - رشت- آستارا و كریدور شمال به جنوب از لحاظ اقتصادی حائز اهمیت می باشد.

1397/10/04
14:57:42
5.0 / 5
4699
تگهای خبر: استانداری , بنادر , توسعه , حمل و نقل جاده ای
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان