امروز انجام خواهد شد؛

بهره برداری از سرمایه گذاری ۱۶۰۰میلیارد تومانی در بندر شهید رجایی

بهره برداری از سرمایه گذاری ۱۶۰۰میلیارد تومانی در بندر شهید رجایی بازسازی خانه: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: امروز طرح های توسعه ای بندری شهید رجایی كه با سرمایه گذاری ۱۶۰۰میلیارد تومانی بخش خصوصی انجام شده، با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر محمد راستاد در بیست و ششمین هماهنگی ارگان های دریایی كه الان در تهران در حال برگزاری است، با اشاره به تحریم های آمریكا در حوزه حمل و نقل دریایی ایران اظهار داشت: اقدام آمریكا در خصوص ایجاد ممنوعیت هایی در صنعت دریایی كشور موجب به وجود آمدن جایگاه خوبی برای ایران در سازمان جهانی دریانوردی (IMO) شد و ایران توانست حقانیت خودرا درباب غیرقانونی بودن تحریم های آمریكا در این سازمان به اثبات برساند كه یك فرصت مناسب برای ایران بشمار می رود. ضمن اینكه دبیركل IMO اعلام نمود ایران یكی از موثرترین، با نفوذترین و قدرتمندترین اعضای سازمان جهانی دریانوردی است.
وی اضافه كرد: با این وجود در این شرایط احتیاج داریم تا تشریفات و خدمات دریایی به شناورها و شركت های فعال در حوزه بنادر با حداكثر سرعت و سهولت نمایش شود كه برای دستیابی به این هدف در جلسات شورای هماهنگی ارگان های دریایی مذاكرات خوبی میان دستگاه های متولی حمل و نقل و تجارت دریایی صورت گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تحریم ها فرصتی شد تا بتوانیم از ظرفیت صنایع داخلی استفاده نمائیم. اخیراً در دهه فجر تفاهم نامه ای میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برای ساخت ۴ فروند شناور مورد نیاز سازمان بنادر به امضاء رسید و این روند واگذاری ساخت ناوگان به صنایع داخلی ادامه خواهد داشت.
دعوت از شركت های دانش بنیان برای ساخت تجهیزات بندری
راستاد با اشاره به اینكه ایران برای تولید مایحتاج استراتژیك خود باز به صنایع داخلی روی آورده است، اظهار داشت: مقرر است جرثقیل های سنگین و بزرگ مقیاس كشتی به ساحل (گنتری كرین) را در صنایع تولیدی داخل بسازیم. به همین دلیل از همه شركت های دانش بنیان دریایی دعوت می نماییم تا با در نظر گرفتن مایحتاج بندری كشور، به تولید این ملزومات بپردازند. هرچند كه در مواردی باز نیاز داریم تا در این حوزه ها تقویت شویم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاكید بر اینكه ناوگان دریایی ایران در تمام بنادر دنیا تردد دارند، اظهارداشت: بنادر ایران باز به تمام كشتی های دنیا خدمات می دهند. ضمن اینكه توسعه بنادر باز ادامه داد. از همین رو امروز در بندرعباس با حضور رئیس جمهور ۱۶۰۰ میلیارد تومان انواع پروژه تجهیزاتی، زیربنایی و روبنایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می رسد كه سبب می شود ظرفیت بندر شهید رجایی افزایش یابد.
به گفته راستاد، امروز با حضور رئیس جمهور ۱۲ دستگاه گنتری كرین رسماً به بهره برداری می رسد؛ ضمن اینكه روند توسعه بندر كانتینری شهید رجایی در چارچوب فاز ۳ طرح توسعه این بندر با قدرت در حال پیشرفت است و پیش بینی می شود در موعد مقرر زمانی به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اهمیت دریا در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده اظهار داشت: ۳۰ هزار نفر اشتغال مستقیم در بنادر تجاری داریم. همین طور ۱۰۰ هزار دریانورد دارای گواهینامه فعالیت در ناوگان های داخلی و خارجی و منطقه ای فعال می باشند.
معاون وزیر راه با اشاره به توجه سازمان بنادر به حفاظت از محیط زیست دریایی اظهار داشت: برمبنای اعلام سازمان جهانی دریانوردی، سلفور سوخت كشتی ها تا سال ۲۰۲۰ باید به نیم درصد كم شود و ما باید تا این موعد زمانی به آمادگی برسیم.

1397/11/29
14:52:57
5.0 / 5
4992
تگهای خبر: بنادر , بهره برداری , توسعه , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان