كاهش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت ویلا در بعضی مناطق شمال

كاهش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت ویلا در بعضی مناطق شمال بازسازی خانه: قیمت فروش ویلا در بعضی مناطق شمالی كشور بیشتر از 150 میلیون تومان كم شد.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از خبر آنلاین، به دنبال تشدید ركود خرید و فروش مسكن در شهرهای بزرگ، قیمت ویلا در شمال كشور خصوصا در استان مازندران كاهشی چشم گیر را تجربه نمود.
گزارش های رسیده نشان میدهد واحدهایی كه تا سال قبل در محدوده قیمتی ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان فایل می شدند، هم اكنون با نرخ هایی بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می شوند و ركود بازار باعث شده است، پیشنهادات فروشندگان در شرایط كنونی انعطاف بسیار بالاتری را نسبت به گذشته دارا باشد.
یكی از فعالان بازار ملك در منطقه چمستان در پاسخ به سئوالی درباره فایل های گوناگون اعلامی جهت فروش در این منطقه اظهار داشت: از نیمه خرداد ماه، آگهی های فروش به تدریج افزایش یافت و قیمت ها نیز روندی كاهشی را تجربه كردند اما با فرا رسیدن نیمه دوم سال پیشنهادات فروشندگان جذاب تر از قبل شده است و خیلی از فروشندگان حتی حاضرند ویلای خودرا با خودرو یا ملكی در تهران معاوضه كنند اما فعلا كسی خریدار نیست.

وی با اشاره به اینكه افزایش شدید قیمت روند ویلاسازی در این منطقه و مناطق اطراف را به شدت افزایش داد، اظهار داشت: البته خیلی از این ویلاها دارای سند ملكی نیستند و منظور مالكان از سند تك برگ نیز سندهای شورایی است كه نشان میدهد سهم این زمین از زمین مادر چقدر است یا اینكه شوراهای روستایی این اسناد را برای مشخص شدن حدود مالكیت تایید نموده اند.
مشروح گزارش خبرآنلاین درباره شرایط خرید و فروش ویلا در شمال را اینجا بخوانید.
223223


منبع:

1398/08/10
13:55:54
5.0 / 5
6004
تگهای خبر: بازار , خرید و فروش , روستا , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان