تعجب از عدم دعوت به تیم ملی؛

پاتوسی: امیدوارم قراردادم با فولاد خوزستان دائمی شود

پاتوسی: امیدوارم قراردادم با فولاد خوزستان دائمی شود به گزارش بازسازی خانه بازیكن آفریقایی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: مذاكرات برای دائمی شدن قراردادم با این تیم در حال انجام می باشد.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، «آیاندا پاتوسی» هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک مصاحبه آنلاین با خبرنگاران آفریقای جنوبی درباره وضعیتش اظهار داشت: من هم اکنون بازیکن تیم کیپ تاون هستم و به صورت قرضی در فولاد بازی می کنم اما در حال مذاکره هستیم تا قرارداد دائمی امضا شود. امیدوارم این مذاکرات به نتیجه برسد.
سایت «یاهو نیوز» ضمن انعکاس این صحبت های پاتوسی نوشت که قرارداد این بازیکن با فولاد خوزستان در انتها ماه ژوئن به پایان رسیده بود ولی باشگاه فولاد آن را برای بازی های باقیمانده لیگ که به خاطر ویروس کرونا عقب افتاده بود، تمدید کرد.
این هافبک آفریقایی همینطور از عدم دعوت به تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی و بی توجهی به وی انتقاد نمود. پاتوسی اظهار داشت: گاهی فکر می کنم وقتی خارج از آفریقا بازی می کنم، دیده نمی شوم. زمانی که باکستر تیم آفریقای جنوبی را برای جام ملت ها آماده می کرد، من در لیگ ایران (با تیم استقلال) عملکرد خوبی داشتم و گل می زدم اما دعوت نمی شدم.
پاتوسی تصریح کرد: به من فرصتی برای حضور در تیم ملی داده نشد و این گاهی به دیدگاه مربیان بر می گردد.


منبع:

1399/05/07
15:02:02
5.0 / 5
2081
تگهای خبر: سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان