یک تصمیم مالیاتی برای مشاوران املاک

یک تصمیم مالیاتی برای مشاوران املاک بازسازی خانه: به گزارش بازسازی خانه، نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار داشت: سامانه برخط دریافت مالیات بر ارزش افزوده در مشاوران املاک باید بصورت برخط شود که این اقدام اجرائی شد.



به گزارش بازسازی خانه، داود بیگی نژاد نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اعلان اینکه سامانه برخط دریافت مالیات بر ارزش افزوده در مشاوران املاک باید راه اندازی شود اظهار داشت: اتحادیه مشاوران املاک در طول سالهای قبل چندین بار به سازمان امور مالیاتی اعلام نموده است که سامانه ای راه اندازی کند که پس از انجام هر معامله ای مستقیم و بصورت آنلاین مبادرت به دریافت مالیات بر ارزش افزوده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: وی ادامه داد: ما تا به امروز چندین بار راه اندازی این سامانه را به سازمان امور مالیاتی اعلام نموده ایم و خود اتحادیه هم از این مساله استقبال کرده است اما متاسفانه این سامانه راه اندازی نشده است.

بیگی نژاد بیان کرد: پرداخت فصلی مالیات بر ارزش افزوده موجب می شود که هزینه ها برای اتحادیه مشاوران املاک بسیار گران تر تمام شود بدین سبب درخواست راه اندازی این سامانه را داده ایم.







منبع:

1403/03/21
10:47:08
5.0 / 5
199
تگهای خبر: املاك , بازسازی , راه اندازی , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان