استاندار تهران:

نمایش خدمات مسكن مهر در استان تهران به شهرداری ها واگذار می شود

نمایش خدمات مسكن مهر در استان تهران به شهرداری ها واگذار می شود بازسازی خانه: استاندار تهران اظهار داشت: نمایش خدمات مسكن مهر در استان تهران از راه تهاتر با اداره كل بنیاد مسكن این استان، به شهرداری ها واگذار می شود.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی پس از ظهر سه شنبه در جلسه شورای مسكن استان تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به وجود ۹۵ هزار واحد مسكن مهر در پرند و ۸۵ هزار واحد در پردیس و ۳ هزار واحد در شهر اندیشه اظهار داشت: بیشترین تعداد واحد مسكن مهر به تناسب جمعیت در استان تهران است، سرعت پاسخگویی به متقاضیان مسكن مهر كه سال ها منتظر هستند تا خانه خودرا تحویل بگیرند، مهم می باشد.
وی با اشاره به تاكید رئیس جمهور بر سرعت و دقت در ساخت مسكن مهر افزود: تكمیل پروژه های مسكن مهر لزوم دارد، نصبیاتی مانند اطفا حریق، آسانسور و... در مسكن مهر اگر در تعهد سازنده بوده است، نباید از متقاضیان دریافت شود و خدمات زیربنایی نظیر آب، گاز، برق و انشعاب فاضلاب باید مورد توجه دستگاه های خدمات رسان باشد و ملزم به اجرای تعهدات خود هستند.
استاندار تهران از تحویل ۱۸ هزار واحد مسكن مهر در پردیس و پرند در روزهای دهه مبارك فجر آگاهی داد و اظهار داشت: هر موردی كه مصوبه كمیته فنی را داشته باشد، باید در مسكن مهر صورت گیرد، بعضی از تعاونی هایی كه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و یا بالای ۲۵ هزار نفر مشكلاتی دارند، مقرر شد، با تهاتر اداره كل مسكن استان تهران در اختیار شهرداری برای نمایش خدمات قرار داده شود.
وی یكی از اقداماتی كه می تواند سبب امید آفرینی بین مردم باشد، را تحویل خانه های مسكن مهر به متقاضیان دانست و اضافه كرد: افق جمعیتی شهرستان پردیس ۷۰۰ هزار نفر است و باید برای این جمعیت برنامه ریزی نماییم.


1397/11/03
13:49:28
5.0 / 5
5064
تگهای خبر: بنیاد مسكن , خدمات , ساخت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان