۲۶۴۰ هیئت علمی دانشگاه وام مسكن ۲۵۰ میلیون تومانی دریافت نمودند

۲۶۴۰ هیئت علمی دانشگاه وام مسكن ۲۵۰ میلیون تومانی دریافت نمودند بازسازی خانه: طبق گزارش منتشره از فعالیت های معاونت اداری مالی وزارت علوم، در سال های 97 و 98 به 2640 عضو هیئت علمی دانشگاه وام مسكن 250 میلیون تومانی و مجموعا 660 میلیارد تومان پرداخت گردید.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، معاونت اداری، مالی و منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارش فعالیت های این معاونت در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ را منتشر نمود كه یكی از آن، میزان پرداخت تسهیلات خرید مسكن به اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی در اداره كل رفاهی این وزارت خانه بوده است.
بر اساس این گزارش، به ۲ هزار و ۶۴۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها طی سال قبل و سال جاری، تسهیلات خرید مسكن پرداخت شده است.
ضمن اینكه سقف این تسهیلات از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافته كه با احتساب پرداخت این میزان وام مسكن به ۲۵۶۰ عضو هیئت علمی دانشگاه و مجموعا ۶۶۰ میلیارد تومان تسهیلات مسكن پرداخت شده است.
مشخص نیست آیا دریافت كنندگان این تسهیلات (اعضای هیئت علمی دانشگاه ها) می توانند همزمان از وام های مسكن بانكی كه برای عموم مردم قابل دسترسی است نیز بهره مند شوند یا خیر؟





منبع:

1398/06/06
13:34:44
5.0 / 5
4664
تگهای خبر: آموزش , بانك , تسهیلات , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان