یك مقام مسئول خبر داد

۲۰ هزار مسكن مهر تا دی ماه در پردیس تحویل متقاضیان می شود

۲۰ هزار مسكن مهر تا دی ماه در پردیس تحویل متقاضیان می شود به گزارش بازسازی خانه مدیرعامل شركت عمران پردیس اظهار داشت: تا كنون 35 هزار واحد مسكن مهر در این شهر جدید به بهره برداری رسیده و تا اختتام پاییز 20 هزار واحد دیگر تحویل متقاضیان می شود.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، سید مهدی هدایت در گفت و گو با رادیو تهران با اشاره به اینكه تابحال ۳۵ هزار واحد مسكن مهر در شهر جدید پردیس افتتاح شده، از افتتاح ۲۰ هزار واحد دیگر تا اختتام پاییز امسال آگاهی داد.
وی تصریح كرد: ۱۰ هزار واحد مسكونی مهر دیگر نیز تا اختتام مهرماه به بهره برداری رسیده و این واحدها به متقاضیان تحویل خواهد شد.
مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینكه از ۸۲ هزار واحد مسكن مهر این شهر جدید، ۳۵ هزار واحد تا به امروز افتتاح شده است، اظهار داشت: علاوه بر ۱۰ هزار واحد مسكن مهری تا اختتام همین ماه افتتاح می گردد، ۱۰ هزار واحد دیگر نیز تا اختتام آذرماه به بهره برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده می شود.
هدایت با بیان این كه تمامی واحدهای مسكن مهر در فاز ۳ به متقاضیان تحویل شده است، اشاره كرد: هم اكنون واحدهای مسكن مهر در فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ باقی مانده است كه به مرور و با استفاده از پیمانكاران مجرب به متقاضیان تحویل می شود.


منبع:

1398/07/14
14:20:42
5.0 / 5
4923
تگهای خبر: بهره برداری , پیمانكار , شركت , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان