رئیس انجمن سازندگان مسكن تهران:
ساخت مسكن صرفا توسط مجری ذی صلاح، از اول اسفند الزامی شد
به گزارش بازسازی خانه رئیس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران از الزامی شدن ساخت و سازهای بالای ۱۵۰۰ متر در تهران از آغاز اسفند، صرفاً از جانب مجری ذی صلاح، اطلاع داد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۶ ۱۸:۰۸:۵۱