استاندار خوزستان:

11000 واحد مسکونی در خوزستان درحال تکمیل است

11000 واحد مسکونی در خوزستان درحال تکمیل است به گزارش بازسازی خانه، استاندار خوزستان درباب وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: 11 هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می کنند.



به گزارش بازسازی خانه به نقل از مهر، صادق خلیلیان پس از ظهر امروز چهارشنبه در هفتمین نشست شورای مسکن استان خوزستان با تکیه بر ضرورت افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن بعد از اتمام کامل و بهره برداری خانواده ها اظهار داشت: ساخت مسکن یکی از سیاست های اصلی دولت می باشد.
استاندار خوزستان اضافه کرد: در جلسات و بازدیدهای مکرر میزان پیشرفت پروژه های مختلف در شهرهای استان بررسی می شود تا شاهد جهش تولید مسکن در استان باشیم.
خلیلیان با اعلان اینکه ۱۱ هزار واحد مسکونی در خوزستان مراحل مختلف تکمیل را طی می کنند؛ اشاره کرد: متولیان زیرساخت باید کارهای در رابطه با ساخت مسکن را تسریع کنند.
وی اضافه کرد: پروژه های مسکن در شهرستان های مختلف خصوصاً شهرهای جدیدالتاسیس باید برخی تجهیزات و خدمات جانبی را برای رفاه و امنیت ساکنان داشته باشند.
استاندار خوزستان افزود: تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان قابل توجه است؛ همین طور افراد واجد شرایط نیز احصاء شدند.
خلیلیان درباب وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن در بعضی از شهرستان های خوزستان بیان کرد: تصمیمات لازم درباب تامین امنیت، ورود دستگاه های متولی و ارائه خدمات جانبی به مسکن مهر خرمشهر، سوسنگرد، آبادان، اهواز، کارون و دزفول گرفته شد.


منبع:

1401/08/29
14:42:21
5.0 / 5
566
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
بازسازی آپارتمان - ریمونت - Remont.ir

بازسازی خانه - ریمونت - Remont.ir
remont.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازسازی خانه محفوظ است

بازسازی خانه

بازسازی ملک و آپارتمان